Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie marki : przewodnik dla menedżerów marki

Tytuł :
Kreowanie marki : przewodnik dla menedżerów marki
Autorzy :
Wheeler, Alina
Temat :
Firma (nazwa)
Marketing
Znaki towarowe marketing
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
copyright 2010
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
9788301162405
Seria :
Seria Kreatywna
Współtwórcy :
Szyfter, Jerzy. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
308 stron : ilustracje ; 28 cm
Uwagi :
Marketing
Bibliografia na stronach 292-293. Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 118533
Sygnatura :
Cz Cz 118533

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz