Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych

Tytuł :
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
Autorzy :
Mącik, Radosław
Temat :
Marketing elektroniczny
Zarządzanie i marketing
Informatyka i technologie informacyjne
Rok wydania :
2005
Wydawca :
Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN :
8322723555
Opis fizyczny :
252 strony : ilustracje ; 24 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronach 237-246
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 118524
Sygnatura :
M M 118524

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz