Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym

Tytuł :
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Autorzy :
Mazurkiewicz, Ludwik (marketing)
Temat :
Marketing
Planowanie
Turystyka
Zarządzanie i marketing
Podróże i turystyka
Rok wydania :
2002
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320813816
Opis fizyczny :
403, [1] strona : ilustracje ; 21 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronach 403-[404]
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 118496
Sygnatura :
M M 118496

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz