Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instrumenty i informacje marketingowe

Tytuł :
Instrumenty i informacje marketingowe
Temat :
Marketing
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2006
Wydawca :
Gdańsk : Politechnika Gdańska
ISBN :
8388617230
Współtwórcy :
Dąbrowski, Dariusz (1963- ). Redakcja
Opis fizyczny :
226 stron : ilustracje ; 24 cm
Uwagi :
Częściowo materiały na III Konferencję Naukową Katedr Marketingu Uczelni Technicznych, która odbyła się 7-8 grudnia 2006 r. w Gdańsku
Bibliografia przy artykułach
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 118407
Sygnatura :
M M 118407

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz