Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Język w literaturze, kulturze i edukacji : związki, poświadczenia, relacje. praca naukowo-badawcza

Tytuł :
Język w literaturze, kulturze i edukacji : związki, poświadczenia, relacje. praca naukowo-badawcza
Autorzy :
Biloveský, Vladimír
Łozowski, Przemysław
Majkowski, Grzegorz
Pokrivčák, Anton
Światłowski, Zbigniew
Buda, Agata
Ditrych, Karolina
Figura, Krzysztof
Gołąbek, Rafał (1975- )
Gryz, Iwona
Klęczaj-Siara, Ewa (1976- )
Kowalski, Jacek (germanista)
Nowak, Matylda
Włodarczyk-Stachurska, Anna
Zamkowska, Iwona
Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego (Radom). Wydział Filologiczno-Pedagogiczny
Temat :
Językoznawstwo
Językoznawstwo kognitywne
Językoznawstwo diachroniczne
Językoznawstwo funkcjonalne
Kultura
Socjolingwistyka
Literatura angielska
Literatura niemiecka
Literaturoznawstwo
Kultura i sztuka
Rok wydania :
2017
Wydawca :
Radom : Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego
Opis fizyczny :
270 s. : 29 cm
Zawartość :
Zawiera: Efektywne nauczanie słownictwa wśród dzieci przedszkolnych jako wyzwanie dla nauczyciela / Karolina Ditrych
Zawiera: Getting familiar with new students - effective ice breakers / Iwona Gryz
Zawiera: Wyznania dorosłych dyslaktyków i przykłady ich obrony przed stygmatyzacją i brakiem zrozumienia/ Iwona Gryz
Zawiera: Nauczyciel języków obcych - kompetentny specjalista i wychowawca ku wartościom / Iwona Gryz
Zawiera: Współpraca uczniów na lekcjach języka obcego a nabywanie kompetencji społecznych / Iwona Gryz
Zawiera: Rola internetu w utrwalaniu poznanego słownictwa (na przykładzie nauki jeżyka angielskiego w szkole podstawowej) / Iwona Gryz
Zawiera: Praca z uczniem dyslektycznym na zajęciach języka angielskiego w szkole podstawowej - nauka kaligrafii = Working with a dyslexic learner in English classes at the primary school - teaching calligraphy / Iwona Gryz
Zawiera: Modalności uczniów dyslektycznych a utrwalanie słownictwa na zajęciach języka angielskiego w szkole podstawowej = Modality of dyslexic students and practicing vocabulary during English classes at primary school / Iwona Gryz
Zawiera: Reading Ethnic American Children' s Literature and the Questions of Cultural Authenticity / Ewa Klęczaj-Siara
Zawiera: Kto jest "lepszym" bohaterem ? Kościuszko i Pułaski w amerykańskiej literaturze dziecięcej / Ewa Klęczaj-Siara
Zawiera: Bell hooks : resistance writing beyond the academy / Ewa Klęczaj-Siara
Zawiera: Toni Morrison's children's photobook Remember and the new insight into the Civil Rights Movement / Ewa Klęczaj-Siara
Zawiera: Einige Bemerkungen zur Kinderperspektive und zur Philosophie der Migration im Debütroman "Die Wunderzeit" (2001) von Catalin Dorian Florescu / Jacek Kowalski
Zawiera: Nah- und Fernperspektive als (anti)-auratische Erzählstratiegie im Roman "Sansibar oder der letzte Grund" (1957) von Alfred Andersch / Jacek Kowalski
Zawiera: Między tradycją a (po)nowoczesnością. O potrzebie kontynuacji historii śniącego(śpiącego) rozumu w literaturze i kulturze germańskiej (komentarz krytyczny) / Jacek Kowalski
Zawiera: "Swiat to technika dźwiękowa..." - motyw muzyczny jako "rausz" przyjemności na przykładzie wybranych tekstów prozy Jaroslava Rudiša / Jacek Kowalski
Zawiera: Prawda w światach za słowami : black i white jako nazwy ras ludzkich / Przemysław Łozowski
Zawiera: Dictionaries and culture / Przemysław Łozowski
Zawiera: W poszukiwaniu zapomnianych symboli i wartości w lesie, na polu i łące / Przemysław Łozowski
Zawiera: The history of linguistic research (From Sanskrit discovery up to 20th century)/ Przemysław Łozowski
Zawiera: In search of meaning decomposition : componentiality, compositionality, analyzability / Przemysław Łozowski
Zawiera: Tracing common-denominator semantics : in-between substantiated and spectral senses / Przemysław Łozowski
Zawiera: Culture in the Waste Land / Anton Pokrivčák
Zawiera: Teaching with new critics / Anton Pokrivčák
Zawiera: The new Consensus on Teaching about Religion and Its Role in the Intercultural Religious Discourse on the Place of Religion in American Public Schools / Iwona Zamkowska
Zawiera: Wybrane aspekty wolności religijnej ucznia w szkolnictwie podstawowym i średnim w Stanach Zjednoczonych od lat 80 / Iwona Zamkowska
Uwagi :
Praca znajduje się w gablocie Galerii Kreart - hol I piętro Biblioteki Głównej
Bibliografia po rozdziałach
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
007 5365
Sygnatura :
CzS CzS NB5365

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz