Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty

Tytuł :
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty
Autorzy :
Bielski, Ireneusz
Temat :
Marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Rok wydania :
2006
Wydawca :
Warszawa : Studio Emka
ISBN :
8388607685
Opis fizyczny :
473, [1] strona : ilustracje ; 22 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 117579
Sygnatura :
Cz Cz 117579

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz