Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie marką

Tytuł :
Zarządzanie marką
Autorzy :
Kall, Jacek
Kłeczek, Ryszard
Sagan, Adam (1963- )
Temat :
Firma (nazwa)
Reklama
Zarządzanie strategiczne
Znak towarowy
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2006
Wydawca :
Kraków : Oficyna Ekonomiczna - Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
ISBN :
8389355930
Opis fizyczny :
312 stron : ilustracje ; 24 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronach 301-307. Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 117563
Sygnatura :
M M 117563

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz