Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny w teorii i praktyce

Tytuł :
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Temat :
Marketing polityczny
Rok wydania :
2002
Wydawca :
Wrocław : Uniwersytet Wrocławski
ISBN :
8322921799
Seria :
Acta Universitatis Wratislaviensis 0239-6661 nr 2356
Współtwórcy :
Jabłoński, Andrzej (1947- ). Redakcja
Sobkowiak, Leszek. Redakcja
Opis fizyczny :
223 s. : il. ; 24 cm
Uwagi :
Bibliogr. przy pracach
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 114882
Sygnatura :
M M 114882

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz