Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Ocena jakości usług w centrach kontaktu z klientem : monografia



Tytuł :
Ocena jakości usług w centrach kontaktu z klientem : monografia
Autorzy :
Lotko, Aleksander (1977- )
Temat :
Marketing
Konsumenci (ekonomia)
Jakość usług
Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Rok wydania :
2009
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
9788301160791
Opis fizyczny :
181, [1] stron : ilustracje ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Konsumeryzm
Bibliografia s. 170-176
Streszczenie angielskie
Książka


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza :
000 115514
Sygnatura :
M M 115514
Położenie :
M
Stan fizyczny :
nowa
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Nr inwentarza :
000 116363
Sygnatura :
M M 116363
Położenie :
M
Stan fizyczny :
nowa
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Nr inwentarza :
000 117473
Sygnatura :
M M 117473
Położenie :
M
Stan fizyczny :
nowa
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza :
000 113908
Sygnatura :
Cz Cz 113908
Położenie :
Cz
Stan fizyczny :
nowa
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz