Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne

Tytuł :
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne
Autorzy :
Niestrój, Roman
Temat :
Zarządzanie metody
Marketing
Przedsiębiorstwo organizacja
Rok wydania :
1996
Wydawca :
Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, (Kiel. : "Drogowiec")
ISBN :
8301120177
Seria :
Przedsiębiorczość
Opis fizyczny :
219, [4] s. : wykr. ; 21 cm
Uwagi :
Bibliogr. s. 213-215
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 72671
Sygnatura :
M M 72671

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz