Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych

Tytuł :
Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych
Temat :
Handel elektroniczny
Informacja gospodarcza
Komunikacja wewnętrzna
Przedsiębiorstwo konkurencyjność
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Społeczności internetowe
Rok wydania :
2009
Wydawca :
Warszawa : Szkoła Główna Handlowa
ISBN :
9788373784772
Współtwórcy :
Pindelski, Mikołaj. Red
Opis fizyczny :
122 s. : il. ; 24 cm
Uwagi :
Bibliogr. przy rozdz
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 112798
Sygnatura :
M M 112798

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz