Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu terytorialnego

Tytuł :
Podstawy marketingu terytorialnego
Autorzy :
Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie)
Temat :
Marketing terytorialny
Rok wydania :
2007
Wydawca :
Poznań : Akademia Ekonomiczna
ISBN :
9788374172530
Opis fizyczny :
194, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 106672
Sygnatura :
M M 106672

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 106671
Sygnatura :
Cz Cz 106671

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz