Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Standing room only : strategies for marketing the performing arts

Tytuł :
Standing room only : strategies for marketing the performing arts
Autorzy :
Kotler, Philip (1931- )
Scheff, Joanne
Temat :
Marketing strategiczny
Informacja gospodarcza
Rok wydania :
2007
Wydawca :
Boston : Harvard Business School
ISBN :
9780875847375
0875847374
Opis fizyczny :
XII, 560 s. : il. ; 25 cm
Uwagi :
Czytelnia: Marketing
Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 106400
Sygnatura :
M M 106400

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 106399
Sygnatura :
Cz Cz 106399

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz