Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing sportu

Tytuł :
Marketing sportu
Autorzy :
Sznajder, Andrzej
Temat :
Marketing sportowy
Kultura fizyczna i sport
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2008
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
9788320817393
Opis fizyczny :
268 stron : ilustracje ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Sport, gry i zabawy sportowe
Bibliografia
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 106292
Sygnatura :
M M 106292
Nr Inwentarza :
000 111556
Sygnatura :
M M 111556

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 106291
Sygnatura :
Cz Cz 106291

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz