Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing bankowy

Tytuł :
Marketing bankowy
Autorzy :
Żurawik, Barbara (1947- )
Temat :
Banki marketing
Marketing
Rok wydania :
1995
Wydawca :
Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Ekonomiczne
ISBN :
8320809959
Współtwórcy :
Żurawik, Wojciech (1946- ). Współaut
Opis fizyczny :
289, [2] s. : il. ; 21 cm
Uwagi :
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 72794
Sygnatura :
M M 72794
Nr Inwentarza :
000 72795
Sygnatura :
M D 72795
Nr Inwentarza :
000 72796
Sygnatura :
M D 72796
Nr Inwentarza :
000 72797
Sygnatura :
M D 72797
Nr Inwentarza :
000 72798
Sygnatura :
M D 72798
Nr Inwentarza :
000 73047
Sygnatura :
M D 73047
Nr Inwentarza :
000 74664
Sygnatura :
M M 74664

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz