Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym

Tytuł :
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym
Autorzy :
Sznajder, Andrzej
Temat :
Decyzje gospodarka
Marketing międzynarodowy
Rok wydania :
1992
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
820110547X
Opis fizyczny :
165,[2]s. : il. ; 21 cm
Uwagi :
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 64981
Sygnatura :
M D 64981
Nr Inwentarza :
000 65097
Sygnatura :
M M 65097
Nr Inwentarza :
000 65098
Sygnatura :
M D 65098
Nr Inwentarza :
000 65099
Sygnatura :
M D 65099

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz