Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody analizy danych marketingowych

Tytuł :
Metody analizy danych marketingowych
Autorzy :
Walesiak, Marek (1957- )
Temat :
Decyzje gospodarka
Marketing metody
Rynek badanie metody
Statystyka gospodarcza metody
Rok wydania :
1996
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
8301120487
Seria :
Przedsiębiorczość
Opis fizyczny :
164, [1] s. : il. ; 24 cm
Uwagi :
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 73976
Sygnatura :
M D 73976

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz