Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Marketing Enzyklopadie : Das Marketingwissen unserer Zeit in drei Banden. Band 2, Kauferverhalten - Produktmanagement



Tytuł :
Marketing Enzyklopadie : Das Marketingwissen unserer Zeit in drei Banden. Band 2, Kauferverhalten - Produktmanagement
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1974
Wydawca :
Munchen : Verlag Moderne Industrie
Opis fizyczny :
1183 s. : il. ; 25 cm
Uwagi :
Czytelnia : Encyklopedie . Wydawnictwa informacyjne
Bibliogr.przy rozdz. - Indeks
Książka


Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza :
006 22759
Sygnatura :
Cz Cz 22759
Położenie :
Cz
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz