Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza danych marketingowych : problemy, metody, przykłady

Tytuł :
Analiza danych marketingowych : problemy, metody, przykłady
Autorzy :
Błaczkowska, Anna
Temat :
Marketing metody
Rok wydania :
2006
Wydawca :
Wrocław : Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego
ISBN :
8370118291
Współtwórcy :
Stanimir, Agnieszka (1972- ). Redakcja
Opis fizyczny :
293 s. : tab., wykr. ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia: Marketing
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 104382
Sygnatura :
M M 104382

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 104381
Sygnatura :
Cz Cz 104381

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz