Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia biznesu i marketingu

Tytuł :
Strategia biznesu i marketingu
Autorzy :
Penc-Pietrzak, Ilona
Temat :
Marketing
Przedsiębiorstwo ekonomika
Zarządzanie metody
Rok wydania :
1998
Wydawca :
Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
ISBN :
8385441816
Seria :
Biblioteka Menedżera
Opis fizyczny :
317s. : tab. ; 20 cm
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 78793
Sygnatura :
M D 78793

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz