Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu

Tytuł :
Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu
Autorzy :
Davies, Peter
Pardey, David
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1994
Wydawca :
Rzeszów : Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft
ISBN :
8390184923 ( z.2)
8390184907 (całość)
Współtwórcy :
Opaliński, Ireneusz. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
208 s. : il. ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 76744
Sygnatura :
M M 76744

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 69780
Sygnatura :
Cz Cz 69780

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz