Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w Internecie : jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług?

Tytuł :
Marketing w Internecie : jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług?
Autorzy :
Bickerton, Pauline
Bickerton, Matthew
Kania, Aleksandra (1954- )
Pardesi, Upkar
Temat :
Marketing elektroniczny
Rok wydania :
2006
Wydawca :
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN :
8389574950
Opis fizyczny :
470 s. ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Bibliogr. - Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 102798
Sygnatura :
Cz Cz 102798

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz