Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing od A do Z

Tytuł :
Marketing od A do Z
Autorzy :
Kotler, Philip (1931- )
Temat :
Marketing
Rok wydania :
2004
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320814839
Współtwórcy :
Ehrlich, Andrzej. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
224, [1] s. ; 21 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 101799
Sygnatura :
Cz Cz 101799

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz