Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?

Tytuł :
Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Autorzy :
Heath, Robert (1947- )
Temat :
Reklama
Rok wydania :
2006
Wydawca :
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN :
9788374890126
8374890126
Współtwórcy :
Nowak-Młynikowska, Agnieszka. Tł
Opis fizyczny :
168 s. ; 21 cm
Uwagi :
Czytelnia : Public relations
Bibliogr.-Indeksy
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 100787
Sygnatura :
Cz Cz 100787

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz