Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy myślenia i działania marketingowego w transporcie

Tytuł :
Podstawy myślenia i działania marketingowego w transporcie
Autorzy :
Perenc, Józef (1945- )
Temat :
Transport marketing
Marketing
Rok wydania :
1995
Wydawca :
Warszawa : Kolejowa Oficyna Wydawnicza
ISBN :
838618311X
Opis fizyczny :
293 s. ; 20 cm
Uwagi :
Czytelnia : Transport
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 73864
Sygnatura :
Cz Cz 73864

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz