Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa

Tytuł :
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa
Autorzy :
Mazur, Jolanta
Sznajder, Andrzej
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1998
Wydawca :
Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa
ISBN :
83886919639
Opis fizyczny :
236, [3] s. : tab., wykr. ; 23 cm
Uwagi :
Streszcz. ang., niem
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 95592
Sygnatura :
M D 95592

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz