Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe banków

Tytuł :
Strategie marketingowe banków
Autorzy :
Grzegorczyk, Wojciech (1956- )
Temat :
Banki
Marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
1997
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
8301120363
Seria :
Przedsiębiorczość
Opis fizyczny :
205, [1] strona : ilustracje ; 21 cm
Uwagi :
Bibliografia na stronach 203-206
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 78817
Sygnatura :
M M 78817
Nr Inwentarza :
000 76738
Sygnatura :
M D 76738

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz