Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing relacji : koncepcja i stosowanie

Tytuł :
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie
Autorzy :
Otto, Jacek (1957- )
Temat :
Marketing partnerski
Rok wydania :
2001
Wydawca :
Warszawa : C.H. Beck
ISBN :
8371107803
Seria :
Academia Oeconomica
Opis fizyczny :
348 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Bibliogr. - Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 94799
Sygnatura :
M D 94799

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 94798
Sygnatura :
Cz Cz 94798

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz