Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efektywność i warunki rozwoju handlu żywnością. Marketing produktów żywnościowych

Tytuł :
Efektywność i warunki rozwoju handlu żywnością. Marketing produktów żywnościowych
Temat :
Marketing strategiczny Polska
Żywność handel Polska od 1989 r
Żywność marketing
Rok wydania :
2002
Wydawca :
Białystok : Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania
ISBN :
838725634X
Współtwórcy :
Hościłowicz, Edward. Red
Meredyk, Kazimierz (1945- ). Red
Opis fizyczny :
211 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 94486
Sygnatura :
M D 94486

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz