Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe

Tytuł :
Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe
Autorzy :
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )
Temat :
Konsumenci (ekonomia)
Marketing strategiczny
Rok wydania :
2003
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320814308
Opis fizyczny :
370 s. : tab. ; 21cm
Uwagi :
Czytelnia : Konsumeryzm
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 96978
Sygnatura :
M M 96978
Nr Inwentarza :
000 96979
Sygnatura :
M D 96979

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 93961
Sygnatura :
Cz Cz 93961
Nr Inwentarza :
000 93962
Sygnatura :
Cz Cz 93962

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz