Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe przedsiębiorstrw na rynkach zagranicznych

Tytuł :
Strategie marketingowe przedsiębiorstrw na rynkach zagranicznych
Autorzy :
Grzegorczyk, Wojciech (1956- )
Temat :
Handel zagraniczny marketing
Marketing strategiczny
Przedsiębiorstwo polityka
Rok wydania :
2002
Wydawca :
Warszawa : Zarządzanie i Finanse
ISBN :
8385776583
Seria :
Biblioteka Menedżera i Bankowca
Opis fizyczny :
135,[1] s. : wykr. ; 23 cm
Uwagi :
Magazyn wolnego dostępu : Marketing. Handel
Czytelnia : Przedsiębiorstwo
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A MA A2899
Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A M A2899
Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A M A2899
Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A M A2899
Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A M A2899
Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A M A2899
Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A M A2899
Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A M A2899
Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
M A M A2899

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
001 2899
Sygnatura :
Cz Cz A2899

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz