Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : metody i techniki



Tytuł :
Badania marketingowe : metody i techniki
Autorzy :
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- )
Temat :
Marketing - metody
Rok wydania :
2003
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320814332
Opis fizyczny :
409, [1] s. : tab. ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Bibliogr. - Indeks
Książka


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza :
000 92592
Sygnatura :
M D 92592
Położenie :
M
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Nr inwentarza :
000 92593
Sygnatura :
M D 92593
Położenie :
M
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza :
000 92591
Sygnatura :
Cz Cz 92591
Położenie :
Cz
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz