Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w Internecie : strategie dla małych i dużych firm

Tytuł :
Marketing w Internecie : strategie dla małych i dużych firm
Autorzy :
Guziur, Piotr
Temat :
Marketing elektroniczny
Marketing planowanie
Rok wydania :
2001
Wydawca :
Gliwice : HELION
ISBN :
8371975104
Opis fizyczny :
150 s. : tab., wykr. ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 92301
Sygnatura :
M M 92301
Nr Inwentarza :
000 92302
Sygnatura :
M D 92302
Nr Inwentarza :
000 92303
Sygnatura :
M D 92303
Nr Inwentarza :
000 92304
Sygnatura :
M D 92304

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 92300
Sygnatura :
Cz Cz 92300

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz