Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Systemy informacyjne marketingu

Tytuł :
Systemy informacyjne marketingu
Autorzy :
Unold, Jacek
Temat :
Informacja gospodarcza
Marketing elektroniczny
Systemy informacyjne stosowanie marketing
Rok wydania :
2001
Wydawca :
Wrocław : Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego
ISBN :
8370115152
Opis fizyczny :
320 s. : rys.,tab. ; 24 cm
Uwagi :
Streszcz. ang
Czytelnia : Marketing
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 91235
Sygnatura :
M D 91235

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 91234
Sygnatura :
Cz Cz 91234

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz