Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing produktów spożywczych

Tytuł :
Marketing produktów spożywczych
Autorzy :
Urban, Stanisław (1943-2017)
Temat :
Żywność marketing
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Wrocław : Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego
ISBN :
8370113206
Opis fizyczny :
252 s. ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 91243
Sygnatura :
M M 91243
Nr Inwentarza :
000 91244
Sygnatura :
M M 91244
Nr Inwentarza :
000 91242
Sygnatura :
M M 91242

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 91241
Sygnatura :
Cz Cz 91241

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz