Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing

Tytuł :
Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing
Autorzy :
Šmid, Wacław
Temat :
Marketing
Globalizacja
Rok wydania :
2002
Wydawca :
Warszawa : PLACET
ISBN :
8385428755
Seria :
Marketing Nowego Wieku
Opis fizyczny :
240 s. ; 21 cm
Uwagi :
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 92712
Sygnatura :
M M 92712
Nr Inwentarza :
000 92713
Sygnatura :
M D 92713
Nr Inwentarza :
000 92714
Sygnatura :
M D 92714
Nr Inwentarza :
000 92715
Sygnatura :
M D 92715
Nr Inwentarza :
000 90643
Sygnatura :
M D 90643

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz