Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce

Tytuł :
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce
Autorzy :
Mazur, Marek
Temat :
Marketing polityczny
Wybory prezydenckie
Polska
Stany Zjednoczone (USA)
Polityka, politologia, administracja publiczna
Rok wydania :
2002
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
830113755X
Opis fizyczny :
358, [1] strona : Ilustracje, errata ; 24 cm
Uwagi :
Bibliografia - Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 89348
Sygnatura :
M M 89348
Nr Inwentarza :
000 89589
Sygnatura :
M M 89589

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz