Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing globalny ery cyfrowej

Tytuł :
Marketing globalny ery cyfrowej
Autorzy :
Bishop, Bill (1957- )
Temat :
Marketing elektroniczny
Rok wydania :
2001
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320813484
Seria :
Marketing Bez Tajemnic
Współtwórcy :
Ehrlich, Andrzej. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
154 s. ; 21 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 89136
Sygnatura :
M M 89136
Nr Inwentarza :
000 90409
Sygnatura :
M D 90409

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 90408
Sygnatura :
Cz Cz 90408

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz