Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : podręcznik europejski

Tytuł :
Marketing : podręcznik europejski
Autorzy :
Kotler, Philip (1931- )
Temat :
Marketing
Rok wydania :
2002
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320813581
Współtwórcy :
Styś, Aniela (1942- ). Opracowanie
Kłeczek, Ryszard. Opracowanie
Woźniczka, Jarosław (1964- ). Opracowanie
Adamus, Lucyna. Tłumaczenie
Kisiel, Wiktor (ekonomia). Tłumaczenie
Woźniczka, Małgorzata. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
1104 s. ; 26 cm
Uwagi :
Czytelnia: Marketing
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 89135
Sygnatura :
M M 89135
Nr Inwentarza :
000 94985
Sygnatura :
M D 94985
Nr Inwentarza :
000 105128
Sygnatura :
M M 105128
Nr Inwentarza :
000 105129
Sygnatura :
M M 105129
Nr Inwentarza :
000 105130
Sygnatura :
M M 105130

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 94984
Sygnatura :
Cz Cz 94984

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz