Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!

Tytuł :
22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!
Autorzy :
Ries, Al
Trout, Jack
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1996
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320810299
Seria :
Marketing Bez Tajemnic
Współtwórcy :
Ehrlich, Andrzej. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
172 s. ; 21 cm
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 87494
Sygnatura :
M M 87494

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz