Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe w Internecie

Tytuł :
Strategie marketingowe w Internecie
Autorzy :
Vassos, Tom
Temat :
Marketing elektroniczny
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Warszawa : Studio EMKA
ISBN :
8385881816
Współtwórcy :
Matyszczak, Andrzej. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
333 s. ; 23 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 87250
Sygnatura :
M M 87250

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 94506
Sygnatura :
Cz Cz 94506

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz