Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy

Tytuł :
Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy
Autorzy :
Śliwińska, Krystyna
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Katowice : Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania
ISBN :
8391003434
Opis fizyczny :
180 s. : rys., tab. ; 24 cm
Uwagi :
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 85822
Sygnatura :
M M 85822
Nr Inwentarza :
000 88372
Sygnatura :
M M 88372

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz