Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizacja, zarządzanie i elementy marketingu

Tytuł :
Organizacja, zarządzanie i elementy marketingu
Autorzy :
Linczowski, Czesław (1931- )
Temat :
Marketing
Zarządzanie
Organizacja
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Kielce : Politechnika Świętokrzyska
Seria :
Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska ; 14
Opis fizyczny :
362 s. : wykr. ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia : Organizacja i zarządzanie
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 85143
Sygnatura :
Cz Cz 85143

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz