Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola

Tytuł :
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Autorzy :
Kotler, Philip (1931- )
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1994
Wydawca :
Warszawa : Gebethner i Ska
ISBN :
838520542X
Opis fizyczny :
743 s. : il. ; 26 cm
Uwagi :
Indeksy
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 73002
Sygnatura :
M D 73002
Nr Inwentarza :
000 78519
Sygnatura :
M M 78519
Nr Inwentarza :
000 78520
Sygnatura :
M M 78520
Nr Inwentarza :
000 78521
Sygnatura :
M D 78521
Nr Inwentarza :
000 78522
Sygnatura :
M D 78522
Nr Inwentarza :
000 78909
Sygnatura :
M D 78909
Nr Inwentarza :
000 78910
Sygnatura :
M M 78910
Nr Inwentarza :
000 78911
Sygnatura :
M D 78911
Nr Inwentarza :
000 78912
Sygnatura :
M D 78912
Nr Inwentarza :
000 70907
Sygnatura :
M M 70907
Nr Inwentarza :
000 72998
Sygnatura :
M M 72998
Nr Inwentarza :
000 72999
Sygnatura :
M M 72999

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz