Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modele strategii marketingowych i możliwość ich zastosowania w przedsiębiorstwach spedycyjnych

Tytuł :
Modele strategii marketingowych i możliwość ich zastosowania w przedsiębiorstwach spedycyjnych
Autorzy :
Simpson, Dorota (1947- )
Temat :
Transport marketing
Przedsiębiorstwo spedycyjne Polska od 1989 r
Rok wydania :
2000
Wydawca :
Gdańsk : Uniwersytet Gdański
ISBN :
8370178456
Opis fizyczny :
170,[1] s. ; 25 cm
Uwagi :
Czytelnia : Transport
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 82896
Sygnatura :
M M 82896
Nr Inwentarza :
000 82897
Sygnatura :
M M 82897
Nr Inwentarza :
000 82898
Sygnatura :
M M 82898
Nr Inwentarza :
000 82899
Sygnatura :
M M 82899

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 82895
Sygnatura :
Cz Cz 82895

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz