Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing radykalny : od Harwardu do Harleya - 10 historii wielkich wywrotowców

Tytuł :
Marketing radykalny : od Harwardu do Harleya - 10 historii wielkich wywrotowców
Autorzy :
Hill, Sam
Rifkin, Glenn
Temat :
Marketing
Marketing metody
Rok wydania :
2000
Wydawca :
Warszawa : Prószyński i S-ka
ISBN :
8372555184
Współtwórcy :
Pyzikiewicz, Katarzyna. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
364 s. ; 21 cm
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 82611
Sygnatura :
M M 82611

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz