Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola

Tytuł :
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Autorzy :
Kotler, Philip (1931- )
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Warszawa : FELBERG
ISBN :
8391146537
Opis fizyczny :
743 s. ; 26 cm
Uwagi :
Czytelnia: Marketing
Indeksy
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 82365
Sygnatura :
M M 82365

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 82364
Sygnatura :
Cz Cz 82364

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz