Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Plan marketingowy : przewodnik dla małej i średniej firmy

Tytuł :
Plan marketingowy : przewodnik dla małej i średniej firmy
Autorzy :
Bangs, David H
Temat :
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
Marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Praca, kariera, pieniądze
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320811686
Współtwórcy :
Franków-Czerwonko, Bożena. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
206 stron ; 24 cm
Uwagi :
Czytelnia: Marketing
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 82362
Sygnatura :
M M 82362
Nr Inwentarza :
000 82363
Sygnatura :
M M 82363

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 82361
Sygnatura :
Cz Cz 82361

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz