Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe strategie cen

Tytuł :
Marketingowe strategie cen
Autorzy :
Karasiewicz, Grzegorz
Temat :
Polityka cenowa
Marketing a ceny
Rok wydania :
1997
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320810833
Opis fizyczny :
303, [1] s. : rys. ; 21 cm
Uwagi :
Bibliogr.-Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 82341
Sygnatura :
M M 82341
Nr Inwentarza :
000 82342
Sygnatura :
M M 82342
Nr Inwentarza :
000 76741
Sygnatura :
M D 76741

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz