Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej



Tytuł :
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej
Autorzy :
Sznajder, Andrzej
Temat :
Unia Europejska - gospodarka
Marketing - Europa - od 1989 r.
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
8301127619
Seria :
Przedsiębiorczość
Opis fizyczny :
186,[1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm
Książka


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza :
000 81808
Sygnatura :
M M 81808
Położenie :
M
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Nr inwentarza :
000 81809
Sygnatura :
M M 81809
Położenie :
M
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz